WIIIIEEEE!!! MARILYN MANSON!! :D

*Woohoo*

Ska äntligen få se min älskade Marilyn Manson!! Å me ingen mindre än med min älskade lillasyster! :D
*Fan va vi ska rocka, Anita!!*

Har nu börjat min datautbildning å trivs väldigt bra med klassen och me utbildningen! Längtar tills vi ska få pilla isär datorn å få lära sig hur den funkar inuti :D

Barnen mår bara bra!! Busiga som vanligt *hahaha*
Å Kevin har juh blivit stora pojken nu juh å börjat på den stora avdelningen på dagis :P Fast det e klart...Gabriel har juh åxo blivit stora pojken då han nu är den äldsta på sin avdelning :D

Gabbis pratar på som bara sjutton :) Man kanske inte hör allt, men han försöker iaf :P

Ja, annars då? Min gumma Lis åker bort te Turkiet i en vecka nu på lördag...kommer bli tomt utan henne...
Men som sagt, det e juh bara en vecka så :P

Hmmm....händer inte så mycket i mitt liv faktiskt.....
Detta e väl det som händer under en dag:

* Kl.06.00 - *PIIIIIP* Jävla väckarklocka som ringer *urk*

*Kl.06.10 - Vaknar med ett ryck å inser att jag missat 10 min å får springa upp å väcka ungarna :P

* Kl.06.45 - Struttar ungarna runt på gatan på väg till dagis

* Kl.07.03 - Hem å käkar frukost å andas

* Kl. 07.26 - Går ner te spårvagnen

* Kl.07.36 - Kommer vagnen (om jag ska hinna köpa kaffe )

* Kl. 08.15 - Börjar lektionen

* Kl.12.00 - Slutar

* Kl.12.30 - Hemma eller åka till Anita

* Kl.15.50  - Går till dagis, där det tar evigheter att ta sig ifrån då Kevin inte vill gå hem :P

* Kl.16.20 - Förhoppningsvist hemma :P

* Kl.17.00-17.30 - Matlagning å ätande

*Kl.18.00 - BOLIBOMPA

*Kl.19.15 - Bråkar lite med ungarna att det e läggdags...Tycker juh inte dom *S*

* Kl. 20.00 - Duscha/TV/Surfa på nätet......

*Kl. 22.30 - Försöker somna....

Ja, det va la typ hur en dag i mitt liv kan se ut :P Intressant va?? *Hahahaha*


Partyt från förra helgen... eller nåt sånt :P


Barnen på Halmstads Äventyrsland :D


Jag,Gabbis å Mommo :)


Kevin rockar fett!! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mmm. Men Lycknis har lägstaprisgaranti :D så om man hittar billigare nån annanstans sänker dom priset. Så jag har beställt en del därifrån och köpt en del begagnat.. Men vissa av böckerna på litteraturlistan verkar inte ens finnas att få tag på.. måste höra med dom vad det är för böcker.. :) kanske nåt man kan låna på skolan.. det är lite kemiböcker o så.
Visste inte att du har en blogg. :) Nu måste jag läsa lite!
Ha det så bra så kanske vi ses nån dag!

2007-08-29 @ 19:07:58
URL: http://blogg.passagen.se/nolimetangere

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0