Klassträff i helgen....

Mmm...imorron gäller det... då ska man träffa sina gamla klasskompisar... blandade känslor det där, men det ska nog bli bra :P

Har gjort klart alla mina naturkunskaps uppgifter iaf! Känns gött! Så nu ska man försöka handla lite inför resan idag, duscha, packa, diska och sedan hämta ungarna! :D

Fan! Har blivit besatt av Dannys nya låt "Play it for the girls", vet inte varför men varje gång jag hör den kan jag inte vara still.. man bara rycks med i beatsen *S*

Tänkte försöka lägga in nåra bilder åxo.....
image17
I väntan på karusellen "Grodan" på Liseberg :D

image18
Sötaste Anita med Lilla magen som bara växer :D

image19
Systrarna Andersson en kylig vinterkväll på väg te krogen :P

image20
Mamma å GoGabbis!! :D

image21
Det är kul att gunga, tycker Kevin :D

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilken sjökossa du hittade då! :P .. Ha ha!! Urk hur man ser ut ... svullen å dann...

2007-06-01 @ 15:12:20
URL: http://mrsanita.blogg.se/gravid
Postat av: Malin

Hej, haha jag har också fastnat för Dannys låt såååå mycket att jag köpte hans album igår!Han e grym!:)
Sött kort på kidsen och pappa Fredrik!Kram

2007-06-03 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0