1 Vecka över tiden......

Mmm..... Å jag är inte det minsta road över att gå över tiden... Det är tråkigt, jobbigt, längtar som en galning att det ska sätta igång så man får det överstökat!
Och till råga på det att man går över tiden, nu har man gått och blivit förkyld me :( Sitter här å småsnorar och har ont i halsen och känner mig allmänt saggig... Fattas bara att busarna råkar ut för förkylning och mår dåligt,,...
Det skulle va nåt det, ungarna åker på förkylning, jag blir sämre och att förlossningen sätter igång! *hahaha*
Nästan skrattretande om det skulle bli så... Nä, fy fan! Hoppas man slipper det scenariot!

I helgen så drog jag med barnen och Fam.Anita te Lek och BusLandet som finns på Backaplan... Ungarna får leka på en yta på 5000 kvm ombyggd till klätterställningar och bollhav, rutschkanor å gud vet vad i 3 timmar för 100 spänn!!
Behöver jag säga att vi komemr gå dit fler gånger?? ;)
Det va väldigt populärt och Kevin grina då han blev "tvingad" att få i sig lite vätska, han ville bara leka hela tiden :P
Linnea hade minsann skoj hon me, hon hade dessutom tur att gå in gratis då hon e under 1 år :P Så hon hade babyhörnan att roa sig me :)
Ska försöka slänga in nåt kort.

Annars händer inte mycke alls förutom att vänta... Denna vecka är det massa omprov, men då jag inte mår bra idag så är jag hemma och försöker läsa i min trevliga bok om exchange server... *blähh*
Önskar att det bara ville sätta igång *suck* Sover fruktansvärt dåligt om nätterna, uppe å kissar, kan inte ligga på ett visst sätt eller så tänker jag alldeles för mycket som gör att det snurrar i huvudet och jag kan inte sova pga det...


Gabriel hoppar å studsar för fullt!


Klockrent kort när Jhon kastar Kevin i bollhavet! :D


Linnea ute på vift :)


Nä, nu ska jag pilla iordning nåt att äta sen mysa ner till en Stephen King film tror jag...

Ha det bra! Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0