Bara 6 dagar kvar....

6 dagar kvar till beräknad nedkomst.... Men med min tur lär jag gå över tiden flera dagar... Gick juh 42 veckor me Kevin å 41 veckor me Gabriel...
Men man kan juh hoppas att det kommer redan till helgen ;) Längtar så efter att få mysa me bebisen som sparkar runt i magen och sen få se pojkarnas reaktion till att äntligen få se bebisen som alla pratar om som ligger i mammas mage :)
Kevin är rolig han! För varje gång man frågar han va det är för bebis som ligger i mammas mage så svarar han att det är en Linnea-bebis :P Å ni som inte vet är det lillasyster Anitas lilla dotter som heter Linnea å som Kevin älskar, så han vill ha en sån bebis :) Så när man säger att: Tänk om det blir en lillebror då? Då blir han förbannad å skriker att det visst är en Linnea-bebis! *hahaha*
Man kan inte mer än le då dom små liven säger dessa saker! Det är juh så gulligt!

Jobbigt är det iaf att vara höggravid, man svettas som en galning fast det ändå inte e nån sol framme eller speciellt varmt, man flåsar som man aldrig tagit ett steg i sitt liv och sova på nätterna! *Va e sova en hel natt??*
Nä, här e det maraton te toaletten under nattens gång å man undrar sen varför man e så trött under dagen sen.. *Hmmm...undrar*
Så för min del är det väldigt mycke vila som gäller under dagarna för att jag ska orka me pojkarna efter jag hämtat dom på dagis, dom har juh energi till tusen! Å förstår inte att mamma e lite trött... Kan juh inte bosätta mig i sängen hela dagarna heller.. *önskar ibland det vore möjligt*  Men har en skola jag försöker sköta mellan varven åxo, har en trevlig redovisning på fredag som jag ska fixa iordning i powerpoint, så det ska jag roa mig med.

Jisses, vilket gnäll det blidde nu då ;) Jag som tänkte va lite duktig att uppdatera vad som händer i denna höggravida värld :P Känner mig som en uppsvälld Flodhäst på grönbete *Asg*

Nä, om man skulle ta å krypa ner till sängs så man kan gå upp å kissa igen om 2 timmar... Hmmm.... Jo, det låter juh trevligt! *hahaha*
Ska bara köra igång "Bandit Rock" å lyssna på rock hela natten :)
Lyssna in det osignade bandet "Death by April"... Uhhh, vilket underbart sound dom har! :D

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0