Idag var det mitt BF....

Mmm.... å inget har hänt :(
Var till barnmorskan och lyssnade på bebisens hjärta och allt lät som det skulle och den sprattla runt så den trivs nog bra där inne :) Bara den inte trivs för bra, vill juh att den ska komma ut nu juh!!! :D
En annan mysko sak som skedde hos barnmorskan va att vi skulle ta vikten, ja då visade den att jag enbart ska ha gått upp ca 2 kg i vikt under hela graviditeten sen inskrivningen då runt v.20.... Vi tog vikten 2 ggr för att va på säkra sidan så det verkar stämma att jag knappt gått upp nåt å det e juh jättebra!! :)
Man kan juh säga att jag har juh redan så mycke extra att ta av så den har levt på mina reserver och sen att jag mått illa å inte kunnat äta allt kan juh oxå vara en sak :)
Men jag tackar å tar emot för det... har inte vågat kika på vågen förut för jag varit rädd att man gått upp typ 20 kg, men icke då! Så det känns gött inför förlossningen och tiden efteråt då man ska sätta igång att röra på sig :D
Ska bli underbart att få börja promenera ordentligt utan att man ska flåsa å svettas ihjäl samtidigt som det känns att ryggen ska gå av :(
Har känt av ryggen nu det senaste men det är bara för att man sträcker sig på ett annorlunda sätt då man är gravid och all tyngd lagt sig på magen..

Håll nu tummarna för mig ni som läser att det blir en bebis inom dom närmaste dagarna :)  Och att allt ska gå bra :)
Ska försöka uppdatera här när värkarna kommer igång om det inte går för fort eller nåt annat inträffar så ni vet vad som händer.

Annars idag så följde Anita me till barnmorskan, blidde att Jhon följde me oxå för vi skulle väga å mäta den stora tösen som man nu kan kalla Linnea :)
Hon väger hela 10.5 kg och är 73 cm lång, märks att hon börjat röra på sig nu då hon lärt sig gå! Så duktig att gå då hon bara är 10 månader :D *mosters stora tös* :)

Sen gick vi å hämtade ungarna på dagis, hem å gjorde korv med bröd *mums* Enkelt å gott.... 

Nu e jag så trött att jag snart somnar över tangentbordet...
Får återkomma imorrn eller nåt :P

Nattis på er!

Kommentarer
Postat av: zizzi

Jaaaaa =) ska bli kul å läsa hur de går för dig gumman :) håller tummarna! =) kramis

2008-08-18 @ 22:08:40
URL: http://zizzii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0