MVC kl.11.00

Jupp, dit och lyssna på bebisens hjärta och se så att den mår bra därinne... Men det verkar juh den tycka då den inte vill komma ut *Grrr...*
Vill juh att den ska komma ut NU!!! Orkar inte skrutta runt mer me magen i vädret :P Det är jobbigt som sjutton..

Jaja, det är väl bara att lida tills den tycker det är dags att komma... Har juh gått 9 dagar över tiden nu....Så om den inte kommer ut denna vecka så blir et väl att bli igångsatt till nästa vecka... Och det har jag ingen lust med då det kommer göra mycke ondare...
Det är juh bättre då naturen får ha sin gång och mjuka upp allt som ska och dittan och inte att man skyndar på processen genom att snabbmjuka upp allt och stressa på bejjan :S
Nä, sätt igång nu å kom ut av dig själv så blir jag glad :D

Har juh testat dom flesta "Husmors-tips" som finns därute, men än har då inget funkat *hahaha*
Men jag har då gjort ett försök iaf!

Helst hade jag faktiskt velat va hemma å mysa just nu... det är grått och regnigt ute... Sov dåligt som vanligt inatt med massa kisspauser och mardrömmar :( *Jäkla mardrömmar!!*
Men får la vila sen...

Annars är det fortfarande inte mycke som händer... BARA VÄNTAN OCH LÄNGTAN!!! Att värkarna ska sätta igång och den lille skrutten vill komma!
Kevin e så gullig, han har börjat tröttna på att vänta så nu börjar han säga till magen: Nu får du komma ut bebis! Jag orkar inte vänta längre! :)
Likaså Gabriel säger liknande till magen och undrar när bebisen ska komma, så jag tror det kommer gå bra det här, dom e så pyssliga och omtänksamma då det gäller lillasyster lillskrutta att dom ska ta hand om henne och så.
Så bebisen kommer få världens bästa storebrorsor :D

Nä, nu ska jag pilla på mig lite kläder och göra mig iordning,... ska juh snart dra mig ner te vagnen....

Ha det gött!

Krams

Kommentarer
Postat av: zizzi

Hoppas att Hon/Han vill titta ut snart :) Är oxå nyfiken va det är för nån sötunge därinne =) Lycka till gumman!

2008-08-27 @ 11:06:44
URL: http://zizzii.blogspot.com
Postat av: Ulli

Meeeeeeeeeeeeeen...segt nu jue....he he he. Bara längtar å väntar på att nåt ska hända. Känns som man e mer nervis än dig . HA HA HA.

Sköt om er. Puss Puss

2008-08-28 @ 10:15:50
URL: http://serendipity713.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0