Skallebank... :S

Ja, usch va jobbigt det är me ont i huvudet :(  Å inte går det nå vidare å försöka vila heller då man har 2 busar som inte vil´l sitta still... Men förstår dom oxå, dom e juh 3 och 4 år och har en massa spring i benen!
Men just nu har jag dom faktiskt snällt sittandes i soffan :D Har satt igång filmen Lilo & Stitch :D Rolig film det!

Tänkte bränna ut klassikern Trolltyg i tomteskogen, älskar den filmen sen jag va liten å såg den. Se om den kan bli populär hos mina skruttar :)

Åhh... Denna väntan e juh bara för jobbig :S Måndag är det "magiska" datumet man får från barnmorskan som man sitter å väntar på i evigheter å sen kommer datumet å man går förbi det utan att nåt händer :P Men tror juh inte jag kommer gå över tiden speciellt länge denna gång, eller iaf hoppas jag på att jag inte gör det :)

Ikväll å inatt får inget hända för då e lillsyrran ute på galej och inte imorrn under dagen för då skulle hon på kalas, så på söndag gick det bra att sätta igång *hahha*
Men sen måste jag få ut den innan nästa vecka är slut för då är sista veckan för hennes gubbe som han är sjukskriven :P Hu då... om man ändå hade den turen å kunde välja när bebisen ska komma ut, att man känner att ja... nu kan det va bra att du kommer ut :P

Å nästa vecka har jag en massa omprov i skolan som jag ska försöka fixa upp betygen lite på... Skulle inte förvåna mig om att det händer då... Men tur är så har jag pratat me min snälla lärare att om nåt skulle hända så ska jag få chansen att göra dom lite senare eftersom det här är inget jag kan styra... När bäsen ska ut alltså ;)

Men längtan är såååå stor nu!!! E juh så nyfiken me om det blir en lillebror eller lillasyster till pojkarna! :D


Söta Kevin!


BusGabriel!


Gabriel somnat i min famn å buspappa varit i farten å stämplat sin son i panna :P


Ja... man kan använda Ikeas grodor till huvudbonad med :D

Näpp, nu är det dags å bänka sig ner i soffan å glo lite :P

Håll tummarna för mig nu att det inom en väääldigt snar framtid blir en bäse för nu e det jobbigt att va gravid å springa runt som en flåsande flodhäst :P

Ha det! Krams

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahaaa, den kan vilja ut vilken minut som helst ungefär nu då? Spännande! :) Söta kort på kidsen! Stämpel i pannan, haha! :)

När det gäller spindlar så dödar jag dom inte iaf..det är ju ett liv, haha, även fast dom är slibbiga! Dom kan ju inte hjälpa att dom ser ut som dom gör!

Nu blir det dusch och frukost här...och glöm inte att uppdatera så jag vet vad som händer med magen! Är så nyfiken! :)

Kram malin

2008-08-16 @ 10:38:50
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0