Tillbaka till Göteborg...

Mmm.... nu e man tebax te Götet efter nästan 3 underbara veckor uppe i Mora! Känns som man bara varit där i en vecka för tiden gick så fort... Bara hoppas tiden går lika fort här nere så man får allt överstökat...
Känns rätt så tungt nu och fötterna svullnat som sjutton å man mår allmänt saggigt..
 
Dax för ungarna att börja dagis på måndag igen så det känns rätt skönt, kan jag få lite vila på dagarna då jag inte har lektion i skolan. Kan juh behövas lite vila inför den kommande förlossningen :)
Börjar bli lite nervös inför den, ifall det ska bli lika jobbigt som när jag födde Kevin eller om jag har turen att det går smidigt som me Gabriel.
Ska iaf nästa vecka till Mvc för en kontroll hos en vikare till min barnmorska som har semester, kolla blodtryck å mage å lyssna på hjärtljud, sen ska jag oxå till en doktor som ska göra ett ultraljud för att kolla vilket läge bebisen ligger i samt beräkna på ett ungefär hur stor bäsen är :D
Spännande värre!
Så jag hoppas att det kommer hända denna månad så man inte har oturen att gå över en massa på tiden å gå ända in i september.... har jag ingen lust me :P

 Du har gått 262 fulla dagar av 280 (94%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 3 fulla dagar(v37+3).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 18 aug 2008
Du har 18 dagar kvar till förlossning.


Busen Kevin me leksaks monster hos morfar!


Gabriel gillade Hemglass melodin hos mormor :P


Nope, nu ska jag gå å glo lite på teven....

Krams

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Förlossningen kommer nog gå jättefort å smidigt eftersom det är 3e barnet...kan ju hoppas iaf..jo det gör det nog! Det kommer gå göörbra Monika! :) Kram malin

2008-08-03 @ 11:11:47
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0