Usch, va trött jag e....

Mmmm... hade velat ligga i sängen hela dan idag... det e regnigt å grått ute, Gabriel har somnat i soffan å Kevin sitter å kollar på film....
Men har lite svårt att ligga helt still på ett sätt... av nån konstig anledning har man en mage ivägen å trycket på kissblåsan ska vi juh inte ens ta upp diskussionen om *S*
Men nu e det juh "bara" nån vecka kvar... E juh i v.39 så va som helst kan ju hända! Hoppas juh på att det ska komma denna vecka, men misstänker att jag kommer gå över nåra dagar så det blir väl nån gång efter 18 augusti.
Jobbigt som tusan e det iaf, upp 3 ggr per natt för att kissa å då får vi räkna med jobbet att ta sig ur sängen me tryck mot kissblåsan *hahaha* Usch, man skulle filmat sig själv så hade man fått sig ett gott skratt efter allt är över :P

Pillat lite me bebiskläder idag som Anita varit så snäll å plockat ihop till mig! *Tackar* Så nu har jag stoppat iordning strl.50-56 å lagt in i hyllan så det e klart.. dock inga direkta rosa eller blå kläder då jag inte vet vad som tittar ut ;)
Det enda jag vet är att det ska bli en liten rocker av denna me ;)

Hmm... enligt SMHI så ska det bli åska idag, men än så länge har jag inte märkt av det minsta.. bara massa regn... :(
Men bättre det än stekhetta å sol.. det e fruktansvärt då man e höggravid :P

Kanske ska ta lite mer kaffe å se om man vaknar te liv... ska fixa lite käk me te ungarna... Kevin säger att han e hungrig... Å på tal om Kevin! Den lilla busungen! :D
Idag, hade satt igång film te ungarna så dom kollade på så jag passade på att lägga mig i soffan å vila lite.... blundade å hörde ungarna småprata hela tiden...
Men det borde jag juh inte gjort för under tiden smet Kevin in i köket å häåmtade saxen å sen hörde jag lite smågnabb... så jag öppnade ögonen för att säga till å va får jag då se??!! Jo, Kevin står med saxen i högsta hugg å ska klippa Gabriels hår och lite små hårtussar på golv och bord som han så duktigt klippt av sitt eget hår!
Jepp, så nu e Kevin fin me en kal fläck på huvudet :P
Så går det om man blundar en liten stund *hahaha* Kan skratta åt det nu men inte då han stod där me saxen... då fick jag panik för tänk om han hade klippt snett eller nåt å klippt sig i fingret eller handen eller klippt Gabriel i huvudet *ryser*
Jaja, nu gick juh allt bra iaf som tur e!

Hmm... kanske ska se om jag kan lägga in nån liten bild....





Gabriel på tågresan till Mora!


Kevin på tågresan upp till Mora!


Skönt me vattenplask då solen skiner :D

*Kaffe-tajm*

Hej då.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Det spelar nog ingen roll hur mycket vi tjejer/kvinnor väger..man är aldrig nöjd ändå! När jag var som smalast, runt 60kg, så tyckte jag att jag vägde mycket då med.Tråkigt att det ska vara så! Jag kämpar vidare mot kilona :) Hur går det med magen? Inga känningar av att det är dax att besöka BB??? Spännande å få reda på om det är en liten tjej denna gången..eller en tredje liten kille! :) Hoppas allt är bra med er iaf! Kramisar

2008-08-11 @ 22:02:03
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Zizzi

Hoppas det går bra med magen ^^

2008-08-12 @ 10:30:01
URL: http://zizzii.blogspot.com
Postat av: Jossan

Hej, hej!

Åh, spännande att det snart är dags för dig =) Och jag längtar ngt otroligt efter min lill*, är ju "bara" i v. 19 men det har gått relativt fort ändå.. Hoppas allt går bra för dig när det väl är dags, ha det gott//Jossan

Ps. Förstår inte heller var Malin tycker hon är tjock någonstans! Ds.

2008-08-12 @ 18:58:39
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0