Vattnet gått.....

Ja, tänkte uppdatera lite snabbt då jag sitter här....
Ingen bebis än... MEN!! I onsdags kväll började det sippra vatten efter bene och jag tänkte att så jäkla kissenödig e jag juh inte att jag kissar ner mig utan att jag märker av det.... Men det va fostervatten som börja rinna så hela torsdagen spenderade jag på Östra sjukhuset för att ta lite prover och sånt...
På kvällen så låg jag å vila i soffan då barnen kolla på teve och när jag reser mig upp så blir det vattenfall efter benen och det bara rinner... Jepp, mitt vatten gick men inga värkar....
Ungarna stod förvånade och frågade varför jag blötte ner soffan.... :S Stackars dom...
Va bara att ringa Anita å Ulle så dom kom för att passa barnen å jag fick åka upp te Östra igen för kontroll! Inget hände där för det såg normalt ut och man vill vänta på att värkarbetet ska starta av sig självt så här sitter jag med blöja och vattnet smårinner i väntan på att det ska komma nåra värkar... :(
Jobbigt som fan, får lov att ta hjälp att systrarna för att hämta barnen och handla till mig för jag kan inte det själv, vågar inte då infektionsrisken är hög och nåt kan hända :(
Känner mig sååå hjälplös i denna situation och jag vill bara ha allt överstökat nu, känns inte alls roligt!
Men om inget hänt tills på söndag så blir jag igångsatt så snart blir det bebis vare sig den vill ut eller inte!

Så, nu e ni lite uppdaterade! Nu ska jag äta lite och vila....

Ha det bra alla!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: zizzi

hehe just sånt där som får mig att INTE vilja ha barn ;P men jag håller tummarna för att allt går bra =) tröstkramisar!

2008-08-29 @ 13:41:33
URL: http://zizzii.blogspot.com
Postat av: Emelie Brottare

Men fy vad jobbigt tjejen!! Men då har du ju snart 3 barn, hade ingen aning om det, du ska då alltid vara värst! Och vad mitt hår beträffar så ser jag ut som en präktig fjant. Puss på dig!!!

2008-08-29 @ 22:12:15
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oj oj oj, här händer det saker. Är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne. Tänker på dig/er varje dag. Och det står inte på förrän din lill får en kompis ;)



Skicka gärna ett sms när det sätter igång på riktigt!



Stora kramar*

2008-08-30 @ 03:15:43
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/bebis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0