Vilket väder!!! :S

Blev helt genomblöt idag då jag gick å hämtade ungarna från dagis! Helt sanslöst! Hoppas det regnar lite mindre imorgon.. Eller iaf blåser mindre... ingen bra kombination det, storm och spöregn *S*
Idag har jag fått klart det mesta på mitt projekt som ska lämnas in imorgon vid lunchtid, så imorrn blir det att skriva rent resten på datorn. Började idag och har skrivit klart hälften, men det är jobbigt att sitta längre stunder framför datorn... Får ont i ryggen, magen är i vägen och man är allmänt trött...
Men men, det e juh det sista jag ska få klart imorrn så det ska nog gå bra. Sen ska jag påbörja ett annat arbete som jag är försenad med, känns väl inte vidare skoj men ska försöka få det gjort iaf så fort jag kan.
Fokuseringen för tillfället är juh inte på skolan direkt ;) Nä, fokusen ligger juh på NÄR bebisen ska ploppa ut!! Jag vill att den ska göra det nu så man slipper vänta och våndas inför hur ont det kommer göra och allt sånt *S
Men den tittar la ut när den känner att den vill :D

Det enda jag vill göra just nu är att viiiiila och åter viiiiila!! Känner mig helt matt och slut, så det är väl va jag ska göra dom närmaste veckorna, lämna ungarna på dagis, hem å vila, försöka ta mig till skolan dom dagar som går och göra massa läxor hemma å sen hämta busarna :P
Men vila får komma i första hand just nu, så jag är och kommer säkerligen va ganska osocial av mig :P Men det har jag redan varit ett tag, men nu vill jag bara ta det lugnt (va e lugnt egentligen??).

Nä, nu börjar klockan bli mycke å lille Gabriel har ingen större lust att sova... han springer upp och ner, Kevin har redan somnat... Men Mister Gabriel får jag allt dra upp ur sängen imorrn då det är dags för dagis... Får skylla sig själv då han ska va uppe å skrota på kvällarna... En annan längtar juh te sängen :)

Natti natti på er....

Kommentarer
Postat av: Rosen

Hej! Hoppas att allt komer att gå bra med barnet o dig. Håller tummarna på det! Ha de bra! Mvh Rosen

2008-08-08 @ 17:16:08
URL: http://Rosepink.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0