Gomorron på er!

Söndagmorgon å jag hade mer än gärna legat kvar i sängen å myst, men det existerar inte för mig då jag har två bustroll som kommer in vid 8-tiden på morgonen å säger: Gomorron mamma! Me ett leende som slår allt :D
Ibland har jag tur då dom kryper ner på varsin sida å vill mysa lite dom me med en bok, men idag hade jag inte sån tur *hahaha*

Jaja, sitter här me mitt kaffe nu å försöker piggna till, nyss ätit mjölk med havrekuddar, *populär frukost* för att se om man orkar dra sig ner till affären då dom öppna kl.10. Har juh ingen mjölk hemma... :/

Jahapps, händer annars idag då? Ser ut att bli en ganska regnig dag så kanske ska passa på att röja lite här hemma... går juh ganska trögt på den fronten för tillfället... man har varken orken eller lusten att få nåt gjort, men tänkte slänga igång en tvättmaskin så man får det upptvättat! Kan juh va gött!

Ungarna busar i soffan å bebisen busar på i magen så det e fullt ös här :D

Hörs sen!


Här va dom små å ganska så oskyldiga mina små busar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0