Känns som en sten fallit från mina axlar....

Mmmm... efter dagens bravader känns det verkligen som det! Och skönt känns det med att äntligen slippa smyga, och lika glada blev personerna inblandade med att dom fick reda på det :)
Har fått prata ut mycket idag och det känns skönt att man fått lätta på sitt hjärta och äntligen kan känna sig lite gladare än man tidigare gjort!

Alla hoppas iaf på att det blir en flicka denna gång och det gör jag med :) Vore juh skoj me en liten tös då man redan har två pojkar. Alltid kul att ha en av varje ;)
Men det visar sig i augusti vad som ploppar ut :P

Har precis käkat mat nu och ungarna tittar på lite Landet för längesedan. Ska försöka natta dom i bra tid ikväll så man själv kan få lite lugnt å ta en lång dusch eller kanske ett bad... *hmm...tänker*

Imorrn är det fredag och skola, sen nästa vecka ska vi ha genomgång för vad vi ska ha för projekt i nåra veckor framöver.
Hoppas det blir nåt som är någorlunda lätt att genomföra!

Nä, om man ska gå iväg å mysa lite me barnen framför teven :)

Ha det bra!

Bye....

Kommentarer
Postat av: Snövit

Tack för din respons!

Ja jag ska tammefan se till så mina barn får en bättre förebild än vad jag själv hade, jag ska plugga:D

2008-06-26 @ 23:36:30
URL: http://www.metrobloggen.se/vibration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0