Mycket som händer i mitt liv.....

Hade velat skriva av mig en massa tankar, men kan tyvärr inte göra det här... Det står i min hemliga bok som bara jag själv får läsa... för privata tankar för denna allmänna blogg som alla kan läsa och se... inte för att det är många som läser den då..

Vad ska man göra då man inte vet vart man har människorna i sitt liv? Dom säger en sak, men menar nåt annat..
Är så trött på allt sånt... Att hålla tyst om vissa grejjer... jag vet att jag e lite av en mes som följer strömmen och vissa människor i mitt liv säger en sak och jag gör som jag blir tillsagd hur mycke jag än vill berätta en sak så håller jag tyst om det...
Men nu har tiden gått så pass långt att jag inte orkar bry mig om det kommer fram eller inte... det kommer juh visa sig ganska snart ändå...

Här e då min stora hemlighet för vissa i min bekantskapskrets: V.33 idag.....

Ditt barn är ungefär 30 cm långt från huvud till stjärt och väger ca 2,2 kg. Huden börjar ändra färg från röd till rosa och kroppen fortsätter att lagra underhudsfett. Nu ökar inte mängden fostervatten längre utan ligger kvar på den här nivån fram till födseln. Den här veckan växer hjärnan mycket snabbt och barnets huvud ökar ca 9,5mm. Rörelserna i magen känns nu mer som rullningar än sparkar då det inte finns så mycket svängrum längre. Äntligen slipper du de där hårda träffarna mot revbenen.

Jepp, jag går med en liten sak i mig... beräknad till augusti.... Hade velat skrikit ut det för evigheter sen av lycka, men finns vissa i min närhet som inte gillar det och fått mig att hålla tyst... men vem orka bry sig om det nu?
Jag är iaf lycklig och vet att min familj är lycklig! Älskar min familj verkligen (Mamma,Pappa,Systrar och mina barn) :)

Har inte orkat lagt in kort från kameran, så det blir inga kort denna gång... kände bara att jag fick lov att skriva av mig lite av allt som snurrar i mitt huvud för tillfället...

Nu ska jag hämta barnen snart och sen åka ner till Anita och Linnea och hälsa på!!


Bye......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0