Gomorron!

Nu är vi färdigflyttade och det känns JÄVLIGT skönt!! Fast min rygg håller visserligen på att knäckas men det e la sånt man får ta antar jag efter att ha burit en jäkla massa grejer... *suck*
Först ska all skit packas ner, sen flyttas för att packas upp igen... känns lite onödigt ibland, men va ska man göra? Nu är vi iaf klara och vi börjar bo in oss i den nya lägenheten, det känns mera "hemma" i denna lägenhet, mycket för att köket är bättre utformat än det förra, kök är väldigt viktigt att det känns bra tycker jag och att man trivs i det!
Sen att Kevin och Gabriel har fått ett varsitt eget rum känns ännu bättre :)
Har fortfarande massa grejer kvar som ska packas upp, men känner att det inte är någon panik att få upp allt på en dag utan det gör inget om det drar ut lite på nåra dagar, måste vila lite med och bara ta det lugnt :P
Imorrn ska soffan hämtas med så det blir skönt att slippa sitta på en madrass på golvet å glo på teve *S*
Sen på söndag blir dett la att bjuda på lite sen födelsedags fika för lillnissen Isak som fyllde 1 år i måndags :D
Ska försöka knppa lite kort i lägenheten sen då jag hittat kameran som ligger nerpackad nånstans *haha*, så kan ni få en liten tjuvkik på hur det seer ut hos oss :)

Jag trivs iaf väldigt bra än så länge och ungarna trivs nog med mycket bättre, dom har lite mer frihet här, har lärt dom vilken knapp domm ska plinga på nere på dörren så jag kan öppna åt dom när dom är ute och leker.
Har lekparker rakt utanför oss så dom springer ut och leker lite titt so tätt och stannar på gården med så man behöver inte följa med dom ut varje gång, bara det är jäkligt skönt! Att kunna fixa lite hemma, kolla till ungarna mellan varven och dom leker ute själva! Kevin har tydligen redan skaffat lek kompisar på gården :D

Annars då? Jo, det rullar på som vanligt annars...
Kan väl meddela att jag ligger på minus 22 kg nu sen i maj... det känns gött med tanke på att jag har mycke att ta av *hahaha*

Nä, nu ska jag nog försöka mig på att skruva ihop min garderob :P


Ha det gött tills nästa gång!


BaJj!


Kommentarer
Postat av: Malin

Weeeii, 22 kg!! Det är ju jättemycket! :)

Skönt att ni trivs i nya lägenheten..vart ligger den??

Det är alltid bökigt att flytta, men skönt när man kommer iordning och även att barnen får egna rum.

GRATTIS till Isak!! Kram Malin

2009-09-04 @ 12:32:10
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0