Utan bostadsbidrag.....

Ja, fy fan säger jag..... Skickat in papper, kopia på hyreskontrakt + avi..... Ser ingen kommande inbetalning så jag ringde F:Kassan igår för att fråga om det blivit nåt krångel i samband med att jag flyttat och så... Då visar det sig att jag har gjort misstaget att bara gjort en ändring då jag egentligen skulle skickat in en ny ansökan för nya lägenheten.... Varför skickar dom då inte ett brev om det? Nä, då skickar dom att dom behöver en avi för nya lägenheten.... *suck* och inget händer... Men nu ska dom iaf skicka mig ny ansökans papper som jag ska fylla i... Får vi se om jag har tur att få pengar nästa månad istället...
Känns väldigt surt att det blivit en sådan miss, men trodde att det räckte med att göra ändring...
Tur man hunnit betalat en del räkningar, så denna månad e man verkligen en fattig kyrkråtta...om inte fattigare...
Jaja, inte mycke man kan göra, e juh dels mitt eget fel att jag inte kolla upp det ordentligt...

Idag är det småregnigt och grått... Isak struttar runt och "pruttar" med munnen och småjagar man han och säger att nu kommer mamma och tar dig så tjuter han av skratt :D
Ungarna tittar på Bolibompa och käkar vindruvor, jag har med ätit lite vindruvor, men dricker kaffe nu... Kan behövas lite värme då man kikar ut och känner att hösten verkligen är på ingång..
Ska kolla lite på Jotex med och beställa nå gardiner, behöver sängklädsel med och fick förra veckan rea katalog så det kom lägligt :)

Nä, om man ska ta och hitta lite kläder att dra på... sitter juh i pissemasen än ;) *hahaha*


Ungarna hälsar att dom saknar Moffa och Mommo å Per!!


BajJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0