Blåser som fan ute :P

Ja, det kan man lugnt säga *sucka*

va ganska kallt då man gick sin morgonpromenda imorse, men man får juh upp värmen efter ett tag *Asg*
Gick å lyssnade på radion, radio city gbg.. Björn Rosenström va me å sjöng lite låtar :D Skojjsigt värre!!

Tänkte jag skulle försöka ännu en gång att komma in i rytmen att motionera å äta rätt.. började juh förut, men det gick å helskotta som vanligt.. men det e juh aldrig försent att börja igen!! :D Får försöka se till att motivationen inte tryter å att jag inte ger upp på en gång fast man kanske ramlar dit ibland å äter nåt gott :P
Jag tar det hela med lite nypa salt... det går så länge det går :P

Så imorse gick jag promenad efter att jag lämnat ungarna på dagis, sen hem å koka lite gröt å sen kaffe till efterrätt *mums*
Cyklat lite på min kära motionscykel åxo som jag fixade till igår, bytte batterier i lilla lådan så man an se hur många kalorier man bränner :D

Oh jisses, va klockan e mycke... kanske borde göra lite unch som man håller tiderna lite :P

Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0