Candyman..

Älskar den låten med Christina Aguilera!! Hon har en av dom bästa röster som finns. Tänk om man bara kunde se hälften så snygg ut som hon.. Ujuj.. :P

Va har annars hänt? Det har varit påsk, inte mycke som hände då :P Det har varit min kompis 24-årsdag..(långfredagen), hade ett väldigt roligt sexparty :D Som ett vanligt Tupperware party fast med sexleksaker å sånt :D  Kände att jag inte skulle beställa nåt då jag inte har råd, men vem fan kunde hålla sig ifrån den läckra rosa Mr. Rabbit??? *Hahaha* Inte jag iaf ;) Sen blev det ett par svarta porr tofflor och lite glidmedel som luktar å smakar smultron *MMMMM*
Men får vänta ända till slutet av månaden innan jag får det :( Men jag överlever nog *Asg*

Ungarna har nu blivit 2 och 3 år gamla! Dom växer så det knakar :D

Längtar verkligen till sommaren då jag bestämt att vi ska åka upp till Dalarna å spendera den med mormor å morfar! :D  Har juh ändå ledigt från pluggandet då :P Kan jag lika gärna vara däruppe än att behöva vara här nere i stekvärmen i en svettig lägenhet *Urk* 

Ja, me pluggandet går det väl sådär nu faktiskt... Nog för att jag tyckte jag hade problem med samhäll, men matten nu e för jävlig! Jag har aldrig varit bra på matten, visst fattar jag det mesta, men inte sitta å räkna ut en massa. Det har jag aldrig riktigt förstått mig på, så misstänker att jag inte kommer få godkänt på denna kursen.. :(

Nä, nu ska ja nog gå å ta mig lite till kaffe :P  Känner hur det väntar på mig ute i köket ;) *fnissar*

Bye bye....139402-12

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjoho! Nu har jag hittat till din blogg..läst alla inlägg!!Christina Aguilera är grym!!Älskar Candy man...har skrivit om den låten på min blogg åxå.Den är som ett litet lyckopiller!! :)
Kram Malin

2007-04-10 @ 12:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0