GODKÄNT!!!! *WOHOO*

Fick godkänt på min matematik!! Hade betygsamtal me läraren idag och hon sa att jag fick godkänt!! Vet ni hur jävla skönt det känns!! Har gått å ställt in mig på IG då jag vet att jag suger på matte :P

Gick fruktansvärt bra hos tandläkaren igår me ungarna!! Trodde inte det skulle gå så bra.. Kevin va så duktig å gapade stort då hon bad han göra det :D

Åkte ner te Anita igår på eftermiddagen åxo, ungarna fick leka lite i parken, köpte pastasallad me kyckling...*mmm*, sen åkte vi hem så vi va hemma kanske runt halv 8 på kvällen å då va det bara lite risifrutti i magen på ungarna sen däcka dom totalt å jag såg framför mig det underbara ljuva badet som väntade mig :D
Jaja, så lång blev den njutningen :P Efter ca 15 min i badet ringer det på dörren å jag undrar vem fan som kommer så här sent på kvälle, men då va det bara Fredrik B som ville hälsa på lite då han va i krokarna, så då blidde det en snabbdusch å sen tjöta en massa tills vi båda nästan somna i soffan till filmen vi försökte se *haha*
Så han gick hem å jag somnade efter 15 min :P

Alldeles nyss skickade jag iväg min svenska uppgift, en presentation av mig själv samt en novell om en av dom 7 dödsynderna... blev en verklighetsbaserad historia med avundsjuka som inlsag :P

Nepp, ska antingen diska lite eller dega i sängen... har träsmak i rumpan efter att ha suttit framför datorn i flera timmar för att bli klar me studierna :D

Bye!image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0