Jadu.....

Har pluggat matte nästan hela veckan men känns som jag givit upp... varför ska man kunna massa konstiga räkenskaper som jag ändå inte kommer att använda?? Visst, matte e bra att kunna, men räcker det inte med vardagsmatematiken?? Iaf för mig som inte ska plugga vidare till nåt där det behövs matematik?? *sucka*

Igår fick jag halvpanik då telefonen ringde å jag svarade... Det var från klassfest.com! Jisses! Det va nåra tjejer från min gamla skola som ville att vi skulle ha en 10-års förening eftersom det va tio år sedan vi gick ut 9:an!!
Fuck! Jag som verligen hatade skolan! å då fråga den snälla tjejen som skulle ordna detta om jag ville vara klassvärd för min klass... Mitt namn skulle stå på alla papper å om jag ville så kunde jag starta teefonkedja å hela den skiten.. Jag sa att kunde dom hitta nån annan vore det bra, men senare på kvällen ringde hon å sa att hon inte hittat nån annan och om jag fortfarande kunde stå som värd.. Ja, jag e ganska mesig av mig så jag sa ja! :P
Så länge jag slipper hålla tal sa jag!! Hon sa att det behövde jag inte om jag inte ville å det vill jag verkligen inte!!!
Ja, uscha..... Ska man träffa alla som man verkligen avskytt, men jag får se det från den positiva sidan... Jag har bättre självförtroende idag än för 10 år sedan å jag har både pojkvän å två barn!! :D
Jaja, får la se vad som händer... kan juh alltid skippa det i värsta fall :P

Fredag idag... helgen e framför mig! :D Gött! :P

Får la se vad den har att erbjuda... ev utgång ikväll... får se om jag hinner klart min uppsats å om jag har lust...

Bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0