ny säng te ungarna!!

Jepp!! Fyndade på fyndhörnan igår på Ikea en våningsäng te ungarna! Kruxet va juh att jag fick skruva ner den själv.. :P Inte roligt då alla springer runt å e nyfikna å glor..men men! Fick den hemkörd till klockan 17 samma dag å då kom nästa roliga grej! Då ska jag bygga ihop den igen UTAN beskrivning!!
Gick la sådär.. ensam va jag åxo så jag hade ingen som kunde hålla i brädorna åt mig, skruvade fast fel plankor en sisådär 10 ggr å ett ben skruva jag på upp å ner *Asg*
Sånt man kan skratta åt idag då den e klar, men fy va jag svor igår alltså!!
Å inte nog me det så sprang juh skruttarna runt å va nyfikna, dom ville juh hjälpa mamma! Eller iaf vara i samma rum som mig.. ;) Å minsta, han skulle juh helst sitta i knäet på mig då jag skruva :P
När jag krånglar som mest kommer lille Kevin in å säger: Mamma! Jag MÅSTE ha kossan!! å pekar på en kossa som låg längst in i rummet!! Det va bara för Kevin att klättra över sängen å ta kossan.. Då ställer han kossan på ena sängbenet å säger: Titta mamma!! Kossan MUUUUH!! :D
Uj uj!! Barn e roliga dom ;)

Idag har jag gjort mitt fjärde matte delprov å det gick la sådär, har aldrig varit hajj på matte *Sucka*
Sen har jag satt igång en tvättmaskin, tänkte att nån nytta får jag göra då jag e klar me matten.. Blidde att jag skurade fönstren i köket å gnugga rent spisen :D
Tänkte fixa sängen nu, ungarnas fixa jag juh igår :P

Ha de så länge!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallojs!Hahahahha, skrattar för fullt här åt ditt sängäventyr.Var det en visningssäng du köpte då eftersom den var uppmonterad? Nä inte lätt å skruva utan beskrivning!!Men du klarade det!!
Ja jag får försöka ta en dag i taget..inte lätt men ska försöka.Har en förmåga att leva i framtiden istället för nuet.Har så dåligt tålamod med vissa saker med som tex vikten..vill va smal NU!Men hellre att det går sakta än att rasa i vikt..det har ju ändå tatt lång tid att gå upp allt..
Vi får träffas nån dag!Oftast vet jag ju dan innan om jag ska jobba eller inte..så då kan vi ses och så kan kidsen få busa lite.Längesen dom sågs nu!Nellie frågar efter dig ibland!Hoppas ni får en fin helg, själv ska jag te F.Kramis!

2007-04-13 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0