4:de dagen.....

Jepp, nu e man inne på fjärde dagen, känns inte som nån lång tid direkt men det e bara att hålla ut... Blir illamående å får ont i magen av naturdieten jag dricker men det e smällar man får ta!
Jag hoppas bara att jag har orken att fortsätta! Och motivationen, men som det känns nu så ska jag klara det!!! :D
Bara det igår då min kompis va här, hon köpte 3 påsar me chokladtomtar å smaskade på... jag va såååå sugen, men tog ingenting! Inte ens en liten smakbit! Jag vet att jag mår skit om jag tar det och känner mig som jag misslyckats med allt... Men jag klarade det!! Jag tog en banan istället :D
Måste även börja motionera, men som det känns nu har jag inte riktigt fått igång orken än... jag tar en sak i taget...
Ska även sluta röka men känner att jag inte pallar att göra allt på en gång, för va ska jag göra om jag varken får äta eller röka?? Blir smått galen då *S*
Det får bli mitt nästa steg mot ett hälsosammare liv ;)

Har iaf varit och lämnat barnen på dagis så nu ska jag vila lite tänkte jag, blev sent igår..

Sen hoppas jag att jag får nåt spännande i posten :D

Tjingeling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0