Femte dagen....

Nu e man inne på femte dagen av dieten, mår redan mycket bättre! E inte lika hungrig som förut och det känns lättare när man går... syns kanske inte, men det känns bättre iaf :D
Peppar, peppar! Hoppas motivationen håller i sig! Känns så jäkla bra just nu!!

**ANITA**
Vi klarar detta! Vi ska stötta varann!


Fick nyss min samhällskunskaps bok genom brevinkastet :D
Ska bli intressant å se om jag klarar av det... Annars får jag fråga Anita om hjälp ;)

Lämnat ungarna på dagis har jag oxå gjort, postat brev till barnomsorgs killen för å se om jag kan få heltid på dagis då jag ska studera.. går juh inte att läsa med 2 busar som springer runt *hahaha*

Åkte bort en sväng till exet igår och gick promenad med ungarna, var väldigt skönt att ut å röra lite på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0