Fortfarande ont i ryggen :(

Jepp, har fortfarande ont i ryggen, men känns inte lika ont nu som i helgen, vet inte om det har att göra med värktabletterna jag fick av Tobbe eller hur det ligger till...
Ungarna har blivit förkylda, hostar så det rassla, snorar som hej kom å hjälp mig å är lite allmänt sega..
Men tror jag ska ta dom till dagis imorrn iaf å testa... får la hämta dom tidigare om dominte mår bra!

Med pluggandet går det sådär, fattar inte hur jag ska få ihop konversationen *SUCKA*
Men det ordnar sig nog får jag hoppas!

Håller på att göra mat nu, pasta å köttfärssås... lite snabbmat kan man säga :P hehehe... Enkelt å göra iaf!

Snart ska Louise komma å hälsa på... fika lite å tjöta, blir trevligt!

Se om man får chansen att kanske åka ner till Anita i helgen å hälsa på en sväng! Va ett tag sen nu... Jaja, egentligen bara nåra dagar, men kul att hälsa på :D

Hupp! Nu e nog pastan klar... får springa iväg te köket! :P


Tjingelingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0