IKEA!!

Idag va det Ikea som gällde! Typ sån där "familjedag" man brukar ha *S*
Men det va trevligt! Det va inte så överdrivet me folk heller som det kan vara... vill väl inte gå ut i stormvädret! :P
Det blev en sorts hyllanordning i metall med 4 st utdragbara nätkorgar! kan behövas *S*
Sen en massa tallrikar i lila! Jättemysiga!!!

Igår blev utgång! Var inte planerat då jag inte fick nån barnvakt, men Fidde ringde typ halv 8 å fråga om jag fått tag på nån men det hade jag juh inte så han sa att han kunde komma å passa dom så jag fick komma ut å röra på dököttet *Asg*
Så det blev att gå ut nykter å dansa, vilket va jäkligt kul! Man såg verkligen allt å man kände hur svettig man blev... Sånt man aldrig tänker på när man e full :P *konstigt*   hehehe....

Ja, halv 5 på eftermiddagen å jag vet inte vad jag ska hitta på att göra... hade velat spela bingolotto, men det blåser så jäkligt så jag har ingen lust att gå ut....
Måste juh ta mig till Anita om det ska bli bingo å det känns lite jobbigt me ungarna å allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0