JAG KLARADE DET!!!! :D

Jiiiihoooo!!!!! Jag klarade det!! :D Jag hann få klart min insändningsuppgift idag å skickade iväg den! Fick svar tebax inom 3 timmar att jag fått godkänt å att jag hade gjort ett bra å fint första arbete! *STOLT*
Skönt att ha det avklarat iaf, så man får helgen fri ;)

Å så jäkla ryggont jag har sen då! Helt sanslöst... vet inte om jag setat fel vid datorn eller om jag legat fel i sängen... *Sucka*
Jaja, hoppas det går över tills imorrn då jag ev ska ut å dansa me Anita å Lisen!! :D   *ROCK HARD!*
Hoppas bara Anita orkar me det imorrn ;)

Å jag väntar åxo på att Anita ska ringa å berätta hur det gått första dan i skolan! Mycke info misstänker jag *S* Sen får jag hoppas hon träffar nån trevlig människa hon kan umgås me åsså!!! Men det gör hon säkert :D

Nepp, nu ska jag gå å kolla på filmen Bilar me Kevin... som jag redan sett 10 ggr *Asg*


Bye bye.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0