Konstig början på året.....

Mmmm... konstig början på året... jag och mitt ex gjorde slut förra året i november efter att jag gjort en dum grej, han tog sina saker och flyttade!
Jag trodde det var helt slut och var ute mycke och festade och strulade runt, men vi fortsatte att träffas...
Sen nu efter nyår så fick han låna min mobil och jag mitt nöt hade bara raderat telefon nummeren på mobilen, men glömt smsen... *Smart AB*
Där stod det väldigt mycke gulligull med en viss person och mitt ex tog det ganska hårt...
Iaf så skulle mitt ex bjuda mig på bio och middag som försenad julklapp, men i slutet av kvällen visade det sig att det var en avskeds date om man säger så... Han ville inte träffa mig på ett tag... Han lämna tillbaks alla grejer jag haft hos honom, även saker han fått av mig....
Jag blev sårad av det då jag tycker att man lämnar inte tillbaka saker man fått...

Efter helgens bravader så satt vi oss ner och pratade ut, för han såg att jag mådde dåligt av allt...
Han berättade att trodde vi bara hade tagit en paus, men att jag verkade ha gått vidare på en gång... jag trodde juh att han inte ville ha mig och att det var så han ville ha det ...*Sucka*
Sen berättade han vad han hade planerat om inget av detta hänt... Han skulle friat till mig i vår!!!! Ev gifta oss till sommaren!! *My god!!*
Gjorde juh inte så att jag mådde bättre av det... så vi kom fram till att vi ska se vad som händer under detta år, bo på varsitt håll, reda upp våra liv var för sig och sen se vad som händer... För vi älskar varandra fortfarande..
Usch, va jobbigt allt blev...   :(

Så nu har jag börjat mitt nya liv... eller nya och nya... ska försöka iaf!!
E inne på min 3:dje dag på dieten... funkar bra än så länge... ska börja med motionen åxo!
Satsa på beach 2008 eller nåt sånt...
Bara ta hand om mig själv, bara bry mig om mig själv!! Ja, förutom mina skrotungar då! :D
Min glädje i livet är mina 2 barn! Kevin och Gabriel!! Som snart fyller 3 resp 2 år!!! :D

Nästa vecka börjar jag plugga distans åxo! kanske kan bli lite rutin i mitt liv...

Nä, ska fortsätta pillra runt lite nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0