Köpt hostmedicin....

.....Till barnen idag! Kevin hostade så mycket imorse att han nästan kiknade och kräktes stackarn... :( Men hoppas på bättring nu med lite meducin i  magen ;)
Köpte även lite tejp-plåster.. Kan vara bra att ha hemma om olyckan e framme :P

Det är sååå kallt ute *brrr* -12 ute uppe hos mig! Men solen lyser och man känner sig bara lycklig en dag som denna! :D

Var in på x-price butiken på vårväderstorget, det blev en lastbil med släp till Kevin ;) Han ville så gärna ha den så jag kunde inte säga nej då den bara kosta 30 kr!
Sen skulle han bums ha peppekakor :D Jag smakade en med ungarna när vi kommit hem och det var rena smörkakan *Urrrk!!* Dom va inte goda! *ryser*

Har druckit en kopp kaffe för att värma upp mig lite, känns gött :D
Ska väl försöka se om jag får nåt gjort med studierna fastän ungarna e hemma... men klockan e ganska mycke så dom kanske somnar om en stund å då kan jag få lite gjort ;)

Nä, nu ska jag läsa min "skvaller"tidning :P


Ha det gött ute i det kalla vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0