Pluggar....

Sitter här lite på morgonkvisten å tänkte att jag kunde skriva ner nåra rader medans ungarna sitter å kollar på mumintrollen på teve :D
Snart dags för blöjbyte,påklädning och gå bort mot dagis, sen hem en liten stund och sedan dra vidare mot Ikea! Än en gång! :P
Jaja, inte världens roligaste ställe, men metallhyllan jag köpte va så bra så jag måste ha typ 2 till och det fanns juh inte överdrivet många kvar av den så jag hoppas jag har tur att det finns nån kvar :D

Kallt ute va det åxo! Låg juh på +-0 :) Hoppas bara att solen vill skina idag så blir jag riktigt glad :D

Sen blir det att fortsätta plugga med insändningsuppgiften! Ganska krånliga frågor en del...
Men det ska nog gå bra! :D
Hoppas bara jag får svar snart om förlängning på dagis, annars kommer jag aldrig palla att plugga, då får jag juh sitta uppe halva nätterna efter barnen lagt sig och det funkar inte... e dödstrött på kvällarna *sucka*   Sen har jag inte fått nå svar från CSN än heller :P *uscha va tröga dom e!*


Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0