Kanelbullar! :D

Jepp, idag har man bakat över hundra kanelbullar, tog mig en sisådär 3 timmar att baka ut allihop, 4 timmar om man räknar me degen å dess jäsning *S*
Så nu e man ganska trött i fötter å rygg :P

Annars händer inte så mycket här, har juh precis kommit hem från att ha varit i Mora i 2 veckor, vilket va grymt skönt :D Fick t.o.m ledigt från barnen ett dygn då dom sov över hos mormor :D

Här hemma har jag hunnit tvätta en massa, men det e fortfarande en del kvar.... Försöker städa så gott det går me ungarna hemma... dom har juh ledigt fram till 6 augusti, då dagiset öppnar igen.
Och då blir det hemtjänsten för mig.. praktikplats fram till att jag börjar min datautbildning den 16 augusti... om inte CSN ska krångla med pengar då :( Dom brukar ska tjaffsa lite innan man får igenom det *Sucka*

Sitter nu här å klockan e 21.40 å ungarna har inte somnat än.. dom e nattade men John Blund har inte hunnit komma tilll dom än *fnissar*

Ja, just ja... Sydde juh gardiner till mitt sovrum idag juh!!! :D *Stolt* Dom vart faktiskt ganska snygga... Ska väl försöka knäppa nå kort nån dag å lägga in här, men har inte orkat eller tänkt på det :P

Näpp, nu e det sängen som ropar på mig!


Ha det gött!! Krams!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Shit va duktig du är! Nu blir jag också sugen på att baka bullar! Mmmmm va gott det är.
Och sytt gardiner å? Shit va du ligger i... Skulle vara jätte skoj med lite bilder.
Hoppas att besöket i Mora va bra. Många kramar, Alexandra

2007-07-26 @ 11:59:56
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0