Mensvärk AB :(

Ja, mensvärk e aldrig kul... speciellt inte då man har fruktansvärt ont och det känns som det e vattenfall mellan benen :(
Men, men.... inte mycket att göra åt....

Om 1 vecka börjar ungarna dagis igen å jag ska börja på hemtjänsten igen till den 16 då datakursen börjar :P
Ska bli intressant :D

Idag ska jag snart åka ner te Wieselgrensplatsen me Louize, hon ska te banken på nå ärende, sen ska jag pysa ner te Anita å Jhons lägenhet å kolla deras post... Dom busarna e juh uppe i Dalarna.. *Grymt avundsjuk*

Hade velat stanna kvar där jag me...

Tänkte se om jag hitta nå roliga kort från Dalarna å sätta in....


Åka tåg e aldrig roligt...




Mamma, Gabiiil å Mommo :D


Lite party...


HAHAHAHA!!! :P

Nepp, nu ska jag pysa iväg...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stackare som har så ont. Men du är inte ensam, jag vet hur det är... Hoppas det blir bra snart.
Va stora barnen börjar bli, nästan lite skrämmande att se. Det var ju inte så länge sen vi sågs. Eller? Hoppas att vi kan ses när vi kommer hem i höst.
Många kramar, Alexandra

2007-08-01 @ 22:34:22
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0