Utmaning...??

Blev utmanad av Anita att skriva en lista..... :P

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Får la försöka få ihop en liten lista då :P *hehehe*

1. Har sett filmen "Bilar" över typ 60 ggr dom senaste veckorna pga att min kära son älskar den filmen å vill se den flera gånger varje dag *Asg*

2. Har fött 2 barn utan smärtlindring av något slag! *stolt* Gjorde det för jag inte tror på smärtlindring...

3. Har ganska sjuk humor, som vissa kanske inte uppskattar :P

4. Är besatt av glass!!! Ge mig glass å jag klara mig utan allt annat :D ....eller jo, en kopp kaffe däremellan skulle juh sitta fint ;)

5. Höjdpunkten på min dag är när posten kommer! Man vet aldrig om det kan komma något roligt och oväntat :D

6. Små besatt av löshår... Då jag själv inte har långt hår..(fick lov att klippa av det då det blev sönderbränt av blondering)... Så är löshår min bästa vän :D Kan variera massor, ha långt en dag å kort nästa :P


Sen kom det till det här att utmana någon.... Hmmm... har ingen direkt att utmana, så jag får vänta lite med det å leta upp nåra *S*



Hur det e annars?? Jovars, överlever väl... E hemma me lille Gabriel som e förkyld igen.... Kevin e på dagis så jag åtminstone får lite lugn å ro och kan göra mina läxor...  :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0