Äckligt me pulverdiet.... :P

Ja, usch, va äckligt å tråkigt det e med det... men fan va snabbt det går att fixa lunchen *Asg* Så skönt att slippa tänka på vad man ska äta :P Lite jobbigare blir det då man har barn, eftersom dom måste ha middag då dom kommer hem från dagis, då måste jag juh laga mat, men det går lättare ändå om jag dricker den där smörjan, behöver jag juh bara tänka på dom å så sparar jag in på min mat *hahahaha*
Jaja, får la se hur länge jag orkar dricka det...*urk* Tack gode gud för kaffe säger jag bara ;)

Har varit å motionerat idag åsså... runt sjön på morgonen, sen fick jag lov att åka ner te wiesel å gå te banken... mycke folk eller?? Nädå, inte alls.. bara knökat! :P
Sen handla jag lite på Willys.. får juh passa på då man ändå var i närheten.
Hann precis komma hem å innanför dörren, då himlen öppnade sig å regnet slog ner i marken!

Sen tog jag det lugnt å började skriva på svenskan, hämtade ungarna vid 16-tiden, gick skogspromenad som snarare va en lerpöls- promenad... *uscha!*
Träffade Lisen en snabbis på Väderlekstorget å sen gick vi hem å gjorde pannkakor :D Fast jag har  inte ätit nåra... :P

Ikväll kanske Lisen kommer för å tjöta lite... ska försöka skriva lite mer på svenskan.
Ska cykla lite åsså å göra lite "gymping"  *hehehe* Fy, fan va skönt det ska bli me en dusch sen :D

Kanske ska passa på att cykla lite nu medans ungarna kollar på Bilar på teven... Mjo, så får det nog bli :)

Bye.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Weiiiiii...vad duktig du är!!!Jag hade aldrig kunnat mostå pannkakor hahah!!Kram

2007-05-16 @ 10:23:20
Postat av: Anita

Fan ta å skaffa dej barnvakt på lördag så vi får med dej en sväng. Kan inte Ulle :P va barnvakt ;) .. inte för att jag tror det. Men det skulle ju va kul när man väl vill/har lust att gå ut ???....
Puss

2007-05-17 @ 17:42:02
URL: http://mrsanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0