Arbetsintervju imorrn....

Mmmm.....lite nervös sådär... men jag hoppas det kommer gå bra! Hoppas åxo att jag kan få det... vore gött å få tjäna lite pengar, nog för att det kommer bli jobbigt med tidiga mornar för ungarna å sena eftermiddagar... Men va gör man inte? Får la göra det bästa av situationen :P
Håll tummarna för mig iaf :P

Idag har man varit lite halvsportig... Morgonpromenad som vanligt innan dagis... lugnt hela dan tills hämtning på dagis, då vi tog en längre promenix runt sjön i duggregnet! Men skönt va det iaf *S*
Å nu ikväll blev det lite cykling i vardagsrummet å situps som Kevin bums skulle va me å göra *hahaha*
Ja, man får göra det bästa av det sämsta då man inte har råd att gå te gymmet :P Får man fixa sitt egna lilla gym så gott det går ;)

I helgen blir det eurovision hos Louise! Sitta å dricka lite vin å äta lite å diskutera vem som vinner eller inte :P
Sen blir det kanske ner en snabbis te krogen för å dansa lite :D

Nä, borde verkligen försöka göra klar min svenska som ska skickas in imorrn.... *sucka* Gillar verkligen inte svenska som ämne har jag märkt.... *usch!*

Ska äta min vaniljyoghurt me hallon åsså :P

Bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0