Hmmm....

Känner mig lite låg idag... eller rättare sagt, jag har en riktigt dålig dag.. Livet känns piss å jag vet inte vad jag ska göra med resten av livet som återstår... Känns som man bara går runt i en dimma å inte vet vad som ska hända eller vad som händer.
Varför ska det vara så??
Det kanske e för PMS som spökar..ska juh ha mens snart å då kan man känna sig lite småsaggig och det gör jag med rätta! *Storsuck*

Ska iaf bli såå skönt att få åka upp en sväng te mora å få träffa mammsen å pappsen :) Saknar dom grymt mycke!! Ska bila upp me Fidde å barnen..komma ut på en liten kortis semester :)

Ahhh.... Äntligen! *Kaffe* Har fan glömt att brygga kaffe dom senaste dagarna å idag kom jag mig för att göra å fy fan va gott det va me en kopp :D Känns lite bättre nu me kaffe i magen....

Händer annars då? Börjat min Naturkunskap... fattar inte mycke, men får göra mitt bästa.
Ungarna går på dagis, jag försöker plugga, men gör annat emellanåt som att tvätta å pilla med annat jag inte skulle göra...

Ska försöka ta mig förbi Anita på fredag innan vi åker..om hon e hemma.. hon hade tydligen köpt nån sladd te pappsen jag ska ta me upp, men enligt hennes blogg har hon fullt upp :(
Lite tråkigt då det e så... vill inte att hon ska stressa så mycke.. inte bra för bebben...

Jaja.... ska väl försöka plugga lite igen...

Byee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0