Klassfest den 2 juni....

Mmmm... Det ska bli intressant det här... Ska ha förfest hos en gammal klasskompis, Ann-Sofie så det kommer bli kul iaf :D
Sen vad som händer under kvällen återstår att se om det blir kul *S* Har juh inte så mycket till övers för skoltiden å den skiten... men kan va kul å se vad som hänt me en del, me mig kanske det inte hänt så mycket kroppsligt, men mitt sinne å självförtroende har förändrats väldigt mycke :D
Det e jag ganska stolt över :P E inte samma person som jag en gång va och det e jag glad över :)

Precis druckit pulverdiet...*blää*, men det e bara å bita ihop *S*
Dricker mitt älskade kaffe nu iaf :)

Har åxo hunnit med en morronpromenix runt sjön! E sååå skönt att gå på morronen då det inte e så mycke folk ute och solen skiner ... underbart!!

Gabriel fick ta med sig två leksaker till dagis! :D Han är veckans barn och då får han ta med sig nåra leksaker som han gillar, det blev en stor mjukis flodhäst och en tjutande brandbil *S*
Han har börjat bli sååå duktig! Han säger flera ord och hänger me i allt! Det e mamma, pappa, Kivin(Kevin), Gabil (Gabriel), motte(moster),äpple, bappa (nappen), bila(bilen), ja, å mycke mer :D

Kevin han pladdrar på som aldrig förr :D Me han kan man ha riktiga konversationer, förutom att han nu kommit in i trotsåldern...*huh* Det är väldigt mycke: Mamma! Jag måste titta! eller så är det: Mamma kan! då jag ber han att ta av sig sina skor :P *hehe*... lilla latmasken som kommer fram i honom ibland ;)

hörs sen! bye......

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Nej har faktiskt inte känt av nåt konstigt pga pulverdieten...mår som vanligt.Förutom att det smakar RÖV!!Hahah. Iaf jordgubb från naturdiet..nutrilett kanske är goare? Men jordgubb i tetra pak från naturdiet är jättegid, som billigt b-milkshake. Men det man blandar själv smakar som välling smaksatt med dåååålig jordgubbs smak..verkligen oäkta jordgubbs smak!
Ja käkar min vanliga trä-gröt nu...ibland blir jag så trött på det...
Hoppas du får en bra dag! Kramis :)

2007-05-23 @ 11:21:35
Postat av: AnnSofie

Hej hopp! Det ska bli jättekul att få träffa dig med!! :) Spännande det här med klassträff....
Ang. pulverdieter...Jag rekomenderar varmt "Noka med chokladsmak" finns på hälsokosten. Man blandar pulvret med mjölk,jag brukar ta stavmixen & lite is i! Jätte mumsigt & mättande!
Kramen ända ifrån Mora!

2007-05-23 @ 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0