Längtar till September!! :D

Mmmm... :D Då ska man juh bli moster! :D Fan! Kom på mig själv igår när jag hade stoppat i ungarna i badet å dom stod å plaskade för allt va livet var värt :P Att det va inte alls längesen som Gabriel inte ens kunde stå i badkaret utan bara kunde sitta... Å likaså saknar jag "bebis" stadiet då dom inte har lärt sig att krypa eller sitta än :) Visst, det är jobbigt som fan att kånka runt på en bebis hela tiden å man blir så glad då dom kan sitta själv å sen börjar gå... men när dom väl lärt sig det då börjar man sakna litegrann bebistiden :)
Därför e jag såååå glad att jag ska få bli moster å få uppleva det igen :D Kommer juh dröja ett tag till innan jag skaffar mig en till :P Räcker me två små busar för tillfället :D Nog så jobbigt *hahaha*

Har gått promenad imorse me ungarna innan dagis igen... verkar som dom ställt in sig på det nu varje morron för Kevin kommer in till mig mellan 6-6.30 på morronen å säger: Mamma! Inte sova! Gå i skogen, sen dagis! Å ler med hela ansiktet :D Men det e klart att det e kul för dom att springa lite i skogen å se alla äckliga sniglar som kryper på vägarna *urk*

Har städat lite i köket idag... rensat diskbänken å fixat lite i skafferiet... så mycket onödigt bös man har som man bara trycker in! *S*

Klockan är nu 15 och om ca 45 min är det dags för mig att hämta skruttarna på dagis.... Funderar på en liten promenix, men ser lite ostadigt ut med vädret, har juh regnat som satan... Annars får jag la ta en cykeltur i vardagsrummet!!! *Asg*

Nä, va sägs om ännu en kopp kaffe?? Jo, varför inte... :P


Bye....

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag längtar också till september ;) he he .. så man slipper gå rund å fet hela tiden :P jobbigt jue ;)

2007-05-07 @ 18:34:12
URL: http://mrsanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0