Regn å sol om vartannat....

Mysko väder det e idag.....*hmmm...*
Imorse ville inte Kevin gå skogspromenad men jag blev så rastlös av att bara sitta å vänta på att klockan skulle gå, så jag drog me ungarna ut... Tog syskonsulkyn så båda kunde sitta :D
Dom sprang väl lite i början, men när den stooora låååånga backen kom gav dom upp... då ville dom båda åka *S*
Gissa hur kul det va för mig på an skala att putta 2 skruttar uppför en brant backe... *inte kul*
När jag väl gått rundan i skogen å kommit fram te dagis va jag som en flåsande svettpöl!! *Asg*

Så nu har jag suttit här på förmiddan å tänkt lite hur jag ska skriva min rapport i svenskan.. tror det blir om dialekter för det e juh intressant :D
Har även satt igång en tvättmaskin *duktig jag e då* :P

Ska la snart gå ner te torget bara Virre hör av sig.... alltid trevligt me lite sällskap :P

Måste köpa mjölk, mer frukt och KAFFE!!! Huh...klara mig inte utan kaffe... :D

Nepp, ska shaka ihop min caffe latte naturdiet å dricka som lunch.... Inge vidare gott men snabbt å enkelt... :P

Bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0