Testat Quinoa idag :)

Jepp, och det var riktigt gott faktiskt :D Kokade upp vatten med grönsakbuljong i först å stoppade i quinoan sen! T.o.m Gabriel gillade det!:P Kevin var la inte överförtjust i det, men han e lite gnällig över all mat just nu *S* Antar att det är 3-års trotsen :P Allt är: Kan själv, jag måååste göra det och jag måste titta! :P

Har varit riktigt sportig idag känner jag :D Har varit ute på 2 skogspromenader, en på förmiddan å en nu på kvällen så ungarna skulle få springa av sig lite å gissa om dom gjorde det i skogen :D
Men det e juh bara såå underbart att gå i skogen då vädret är så fint!
Sen cyklade jag lite efter lunch på min motionscykel.. satte igång mätaren så jag cyklade i typ 12 min å brände bort 100 kalorier *hehe*

Imorrn blir det skogspromenix igen efter att jag lämnat ungarna på dagis, sen hem å försöka göra mina läxor som inte gått så bra igår å idag eftersom ungarna varit hemma... Försöka sitta ner å läsa eller skriva nåt då dom springer runt e ganska lönlöst känns det som :P

I helgen fyller kära lillasyster yster år! :D Så GRATTIS!! i förskott! Då blir hon 23 år! :) Fan va tiden går fort!! Hon blir 23 och ska ha sitt första barn i september!! :D Jepp!! Monica ska ÄNTLIGEN få bli moster!!!!!! *WOHOO*
Tycker jag har gjort mitt på nåra år till framöver :P Har juh redan 2 skruttar *haha*

Nepp, blir nog sängen tidigt ikväll.... e ganska trött å sen ska ungarna te dagis imorrn så då e det lika bra att få lite sömn :)

Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0