VG IGEN!!!! :D *WIIIEEE*

Jepps! Fick VG på mitt andra dataprov :D Det vill säga i ämnet IT-stöd! *stolt*
Är en väldigt rolig utbildning måste jag säga :P Kanske går lite väl fort ibland, men allt verkar fastna i bakhuvudet iaf *S*

Sitter här medans Kevin kollar på filmen Hercules för femtielfte gången typ :P *hahaha*
Men det spelar ingen roll, jag går å småkikar jag me för den e bra :D

Idag efter provet (som jag faktiskt blev klar med på ca 10 minuter) åkte jag upp te Anita för att dricka lite kaffe å hälsa på "magen" ;) Det börjar juh bli dags snart!! *längtar*
Har sagt till henne att det bara är att ringa när som helst på dygnet när det är dags och om hon känner att hon eller Jhon behöver lite stöd! *Finns alltid för dig gumman!*

Igår blev det en städardag, fast jag egentligen skulle pluggat, men allt verka juh redan sitta i huvet *hehehe*
Så jag passade på att dammsuga å plocka och sedan tog Fidde me ungarna ut te farfar och faster för att springa runt lite i skogen och kanske hitta nån liten svamp :D
Medan dom va ute på galej passade jag även på att rensa upp i klädkammaren å fixa ungarnas rum, har juh plockat ihop spjälsängen för Gabriel, så han e juh stora pojken nu å sover i en stor säng :D
Han å Kevin delar juh en sån där våningsäng, så Kevin sover uppe å Gabriel nere :P
Ska se om jag orkar ta lite kort å sätta in :P

Händer ikväll då? Tänkte ringa pappsen å mammsen å skryta lite me mitt VG :P
Sen natta ungarna å duscha... eller tvärtom :P
Sen tidig kväll i säng! E så trött då man får gå upp kvart över 6 på morgonen *Urk* Men det funkar! :D Går juh bara i skolan mellan 8 - 12! Sen är det hemma studier å träna på datorn!

Höres sen! Krams


Mmm...vet... utsmetat smink sen kvällen innan *hahahaha*

Kommentarer
Postat av: Anita

Det skulle bli den vanliga förlossningen, för det fanns ingen större anledning till att vara på specialförl. Hon sa även att när vi ringer in så får dom på förlossningen bedöma om jag behöver föda på Östra eller om det går bra på Mölndal. Men hon har skrivit i journalen att hon rekommenderat Östra då dom kan ge mer vård till överviktiga i fall det skulle hända något.

2007-09-10 @ 21:49:12
URL: http://mrsanita.blogg.se/gravid
Postat av: Alexandra

Shit va stora barnen har blivit. Du måste skicka lite kort så jag får se mer.
Kramis

2007-09-12 @ 02:45:32
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0