Usch, va dålig jag är på att uppdatera :P

Ja, skäms på mig :P *hahaha*

Bara det att jag inte har så mycke att skriva om direkt... :P
Går i skolan om dagarna, hämta busarna på dagis och sen är det kväller och det börjar om på nytt igen :P
Men får la uppdatera me lite bilder då :P

image67



                        
1.                               2.                             3.                                     4.

                                              
5.                                        6.


1. Gabriel me nya pusslet
2. Kevin helt inne i filmen på teven :P
3. Lite fika då Gabriel fyllde 3 år
4. Mys i soffan me moster Ulli
5. Ungarna hjälper till att städa i pappas nya blivande butik
6. EGO!! Kalasfin för Louise som fyllde 25 år :P


Näpps, nu ska jag fixa iordning mig och gå och möta Anita och Linnea! :D


Te nästa gång!
Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0