Grått väder å busiga ungar...

Har varit helgrått väder nu i 3 dagar och man blir ännu tröttare än man redan är... *Sömnbrist pga Isak som tycker det är skoj att va vaken på natten och sova under dagen :P*
Ungarna är helgalna, springer runt så det låter som en flock skenande elefanter och bråkar och busar. Inget vidare väder att vara ute heller då det är kyligt och grått. Men köpte iaf vantar åt dom igår så vi kan va ute lite. Väntar just nu på att klockan ska bli lite mer så Isak blir hungrig och äta lite innan vi pillar ut för att hitta på nåt och hämta posten.

Har ingen sladd me mig hit så jag kan inte uppdatera me nå kort, så det får bli sen när jag kommit hem!

Haft besök här uppe så det va trevligt! Jenny G me lille Benjamin och Therese kom i måndags och hälsade på, fick kläder till Isak och dom andra 2 busarna fick ritblock och kritor! Snacka om att få 2 överlyckliga ungar som springer runt me ritblocket för det va juh "Lightning McQueen" :D *TACKAR*
Igår kom min gamla klasskompis Ann-Sofie på besök :D Va väldigt roligt att sitta å få tjöta lite skvaller och prata lite strunt! Isak fick även en jättesöt body från Tomteland med 3 små trollungar på, hon tyckte den passade så bra då jag hade fått min tredje :D Trollen likna även ungarna på pricken med mittentrollet som petade i näsan...Previs som en viss Gabriel också gör *Hahahaha*

Ja, va händer annars då? Inte så mycket och det är skönt att bara få va här uppe och slappna av... (så gott det går iaf).
Få komma ut i friska luften är juh underbart! Längtat väldigt mycket efter att få komma ut och gå promenader utan att man flåsar ihjäl sig och inte kan andas pga magen, men nu har juh killen kommit ut och ligger inte å skumpar så nu kan man andas normalt och gå :D
Alltid bra att komma igång me lite promenader som första träning, sen får jag börja med lite annat... Kollade upp hur länge man ska vänta innan man kan börja lite mer och minst 6 veckor efter förlossningen måste jag vänta, så för nåra veckor framöver är det bara promenader som gäller, men det säger jag inte nej till :D

Köpte även igår, förutom vantarna te ungarna en overall te Isak då jag inte har någon i hans storlek nu och för att det va kallare här uppe än jag väntat och en ny liten mössa te han! En brun lurvig sak me öron på ;) *hihihi*

Jahapps.... Nä, om man skulle ta å dricka upp sitt kaffe och sen se om Isak vill vakna... Kanske skrika lite på ungarna me om dom e busiga... Just nu verkar det ganska lugnt :P

Höres sen!!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anita

Men du får ju lägga in någon bild också! Isak växer ju så fort nu!!!!



VISA OSS!!! :D

2008-09-19 @ 09:28:36
URL: http://mrsanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0