MORA!! Here we come!!

Jepps! Stämmer bra det! Åker upp till Mora på fredag me mina små busungar! Tänk er det, 3 ungar själv på 3 olika tåg :P Hahaha!! Det ska bli intressant, men ska nog gå bra! Huvudsaken att vi kommer fram!
Mammsen fyller juh 50 år nu på fredag *GRATTIS!!*
Så tänkte att man kan slå 2 flugor i en smäll och åka upp och fira mormor och sen får mamma å pappa träffa lilla Isak! :D

Är det nån annan som vill ses när man ändå e uppe i Mora så e det bara å höra av sig... Stannar i några dagar så :P

Annars rullar det på här, Isak sover och äter för det mesta, en snäll liten grabb, Kevin har kommit in i en liten trotsålder och vill inte riktigt lyssna när man säger till, men det får man ta. Gabriel e en buse som vanligt och frågar hela tiden: Va heter den? Va är det för färg på den?... :P

Dålig me att uppdatera bilder, men det e ingen höjdare att försöka krångla då man har lille Isak i famnen, det krånglar till det lite :P Men ska försöka lägga in nåt sen.
Nu passar jag på att skriva lite för Isak sover fortfarande i vagnen efter promenaden att hämta ungarna å sen handling i affären. Dom andra sitter å kollar på Djungelboken medans maten står i ugnen. Fransk Fiskgratäng!! *MUMS*

Nä, nu ska jag försöka vika tvätten innan lillskroten vaknar :P

Kramen

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Jaa! Vad kul att ni kommer upp! :D Hör av dig när det passar, så kommer jag & hälsar på!

2008-09-10 @ 19:07:01
Postat av: Malin

Hej Monika! Har nominerat dig på min blogg! Hoppas allt är bra uppe i Mora, och att nya lillkillen mår fint! Kram Malin

2008-09-15 @ 15:57:00
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0