Award....

Jepp, fick en award av Malin där man ska skriva 10 saker om sig själv... Hmmm..... Blir det att tänka till lite nu då :) Den som känner sig manad får gärna skriva denna award på sin blogg:P


1. Jag är mamma till 3 busiga pojkar

2. Jag är smått besatt av serien "Supernatural"

3. Jag älskar läppstift och speciellt "Long lasting", det är det bästa som hänt mig inom make-upen :D

4. Jag har ett stort akvarium på toan så när man utför sina behov kan man titta på alla fiskar :) *Mysfeeling på toa*

5. Har gjort en gastric bypass och gått ner ca 30 kg än så länge...

6. Har problem med hjärtat mellan varven pga att vänstra klaffen slår långsammare..

7. Har varit ett glassmonster och kunnat äta hur mycket glass som helst, men efter op:en kan ett paket glass stå i frysen i månader... (om inte barnen äter upp den). Klarar att äta max 3 matskedar sen mår jag illa och får panikont i magen... Det roliga är att jag inte ens saknar glass :D

8. Älskar att sjunga karaoke!

9. Jag läser helst verklighetsbaserade böcker, får ut mer av dom än påhittade romaner.

10. Saknar mamma och pappa GRYMT mycket!! Önskar vi bodde närmare :(   *Älskar er*





KLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0