ÄNTLIGEN!!!.....eller?.....

Ja, nu ska jag försöka mig på en uppdatering.. försökte ju för nåra dar sen men sidan stängdes ner efter att jag skrivit klart allt ooch då vart jag bara förbannad och struntade ia allt... kändes så meningslöst bara... *suck*

Nyss nattat Gabriel. får se om han kommer strutta upp igen.... Kevin sitter i soffan och äter lite yoghurt me pappsen, han har såååå ont i tummen, han följde med mig upp te tvättstugan då jag hade tvätttid idag och hittade en jämngammal flicka som han började leka lite med, (ja, sanningen va la att hon bjöd han på lite salta pinnar och han föll som en fura *heheh*) Killar! Tänker alltid med magen.... eller nej! Deras kärlek går genom magen, tänker brukar dom göra med nåt annat eller inget allt :P

Jaja, annars då? Det rullar på, tiden springer iväg för fort tycker jag, Isak är juh snart inte liten längre, han har juh hunnit bli 5 månader gammal!!! :O Usch! Nästan så man blir lite rädd ibland att tiden går så fort.. inte gjorde den det när man gick i skolan, då stod tiden still, nu rusar den ju iväg.
Kevin fyller 5 år om nån vecka bara!!! Stora killen juh!! Sen månaden efter är det Gabriel som blir 4 år!! Känner mig gammal bara jag tänker på det *S* Fast jag har juh klarat av 3 ungar innan 30 så jag ska väl känna mig stolt istället :D

Idag va jag iväg och skrutta runt me Anita på stan, snurra runt me barnvagnar och Anita ville hitta nåt spännande och nytt att ha på sig på lördag då det blir partajj, men fan så svårt att hitta nåt skoj... Ännu svårare är det juh då man är i behov av elefantstorlekar :P *hahaha*
Själv vet jag inte vad jag ska ha på mig, tänkte jag skulle ha det jag brukar men Anita ville jag skulle spexa till det som förut och ha nåt nytt så det vart juh koller i mitt huvud :P Så jag har ingen aning alls :P
Köpte iaf lösnaglar, lösögonfransar och hårfärg så det e klart iaf :)

Imorrn blir det att försöka städa och få iordning litegrann, känns som jag inte gör annat än städar och försöker få ordning, men det är juh inte så lätt. När Isak är vaken kräver han sin uppmärksamhet och blir kinkig om han inte får den och när han väl somnar och man vill göra nåt så kan man inte för man är rädd att man ska väcka stackarn så då blir det att pilla i nåt annat rum :P
Imorrn är Kevin och Gabriel hemma med, har ju blivit ändrade dagistider för dom nu då jag är mammaledig, så nu går dom måndag, onsdag och fredag mellan kl.9-14. Känns bra att ha dom så varannan dag så det blir en måndag efter helgen och sen fredag så dom vet att det är helg! Dom hinner inte bli uttråkade om det blir så varannan dag..

Kanske ska slänga in lite bilder nu då jag ändå är igång :P
Får väl försöka ta mig i kragen och skriva en rad lite då och då :)


Isak!


Kevin å Gabriel sjunger Karaoke me mamma :D


SnyggBrudarna värre då man skriker sig hes te Karaoke!! :D
(Får vi göra igen gums :D )

jaja, inte på humör att ladda up mer nu, går jku lite trögt :P

Bajj!!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Woooaaaaaaooooowwww ... Du har uppdaterat!!! KORS I TAKET =P HAHAHAHAhAHAHA!!!

2009-02-04 @ 23:04:22
URL: http://mrsanita.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åhh, va skoj med en uppdatering! Är ju skoj att få läsa om vad ni gör om dagarna.

Jag försökte ringa dig i helgen, men det va inget svar... :(



Ta hand om er, och skriv gärna snart igen!



KRAMIS

2009-02-05 @ 04:46:27
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Kul me lite uppdateringar :D Vad snygg du va i håret!!

Kramisar från en singeltjej!

2009-02-05 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0