Fortsättning på föregående inlägg....

Ja, läste ju mitt inlägg nu på morgonen och insåg att jag nog måste varit ganska så trött igår då jag skrev, för det vart ju inte hela historien med Kevins stackars tumme *Hahaha*

Iaf så följde han med upp te tvättstugan och sprang runt lite med den här flickan, (pratglad som få) :P
Jag står då inne i min tvättstuga och fixar med tvätten då Kevin kommer gråtandes och håller i sin tumme. Visar mig den och det är en stor blåsa på den....
Jo, så kan det bli då man är lite för nyfiken på grejer... Kevin hade då följt med denna flickan in te hennes mormor som sitter och manglar och på den mangeln så finns det tydligen nåt som var varmt... Ingen aning vad det va för modern mangel, men Kevin brände iaf hela sin tumme då han var och kände på den.
Han gick runt och blåhöll i tummen hela kvällen! Vet juh själv hur jäkla ont det gör då man bränt sig... Inte alls kul att se stackarn att ha så ont :(
Han fick plåster hemma iaf (fast det inte egentligen behövs) men barn har en tendens att tro att allt blir bättre bara dom får ett plåster :)  Han glömde la bort smärtan efter ett tag. Får se hur det går idag, ska byta plåster och se hur blåsan ser ut.

Annars idag då? Ska försöka städa hade jag tänkt. Se om ungarna hjälper till lite :D Kanske ska ge dom en varsin trasa så dom får springa runt och torka och så, dom tycker juh det är så roligt att hjälpa till :D

 Är det nån som vill ha kaffe är det bara att våldgästa i kaoset :P *Hahahaha*


Bajj!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, det hade varit jätte skoj att få komma och hälsa på er lite. Det var ju ett tag sen nu...

Kanske vi ses i April när vi kommer hem??



Saknar dig!!



KRAM

2009-02-06 @ 17:51:57
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0