"Full" rulle under helgen...

Mjo, det kan man väl kanske säga att det varit...
På fredagen blidde det att hänga me Louise å co med ut, inget planerat men kände att ajg vill ut en sväng å passade på då jag fick tillfälle :)
På lördagen var man lite halvdöd å bakis, lite sömn och 3 ungar som vill ha uppmärksamhet *S*
Senare kom Calle förbi en sväng på besök och det blidde pizza, sen ner te Anita å Jhon som hade partajj, jhon fyllde år 1 januari och hade ett försenat födelsedagx party... (väldigt försenat, men så e det då man har barn å ingen barnvakt :)
Något som jag verkligen känner till *Hahaha*
Det blidde iaf karaoke för hela slanten, är väldigt glad att alla va fulla och förhoppningsvist inte kommer ihåg hur falskt man egentligen sjöng.... För inte kan man ta så bra toner i fyllan... *hehe*
Blidde jag, Anita å Gabbe som drog vidare te stan, fanns inte mycke där å göra.. det roliga kom då vi skulle åka hem, då kom det 2 norskar och skulle spring tävla för Anita å Gabbe hade högklackat och dom garanterat skulle vinna över två brudar... Ha!! Dom kunde inte haft mer fel... Gabbe drog iväg som en liten iller och vilken förvåning det blev!
Sluta me att en norske bytte ena sin sko med Anita?!? å sen haade springtävlig... (finns bevis på detta men inte lagt in korten än..)

Söndagen mådde man bakis, inge skoj... sen blev det annorlunda illamående å Fidde börja me må dåligt, slutade med att han spydde som en gris å jag hade ont i magen å illamående som satan...
Det var verkligen "Dygnet från Helvetet".
Misstänker att det var nå mysko med pizzan vi åt på lördagen, för annars e vi friska, jag hade bara ont i magen... Jaja, känns lite bättre nu och tar det lugnt här hemma idag...

Jahapp, nu har man fått i sig lite lunch då.. Kevin å Gabriel sitter å försöker få i sig sin medan dom tittar på Pippi Långstrump på dom 7 haven och isak har äntligen somnat... han har varit lite kinkig, förkylning på g misstänker jag, han har börjat snora som tusan *suck*
Dessa eviga förkylningar!!! :(

Nä, ska försöka diska lite nu å sen se om jag får in lite kort så ni får se senare!! :D

Bajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0