Kevin blir 5 år!!!!! *GAHH!!*

Fan!!! Han blir 5 år nu på söndag!!! Kan ni fatta det eller?? Min lilla kille håller på att bli stor... å det är både positivt och negativt... Men han kan fortfarande komma å mysa med mamma och det är det bästa :D
Blir la lite kalas på söndag, Kevin kan juh inte läsa än så då kan jag avlsöja att jag idag var iväg och fixade Spiderman duk till bordet, lite tallrikar me spiderman å servetter :P hade dom haft ballonger me spiderman hade jag fixat det me  men nu får han vanliga :) 50 st som man ska orka blåsa upp *PUH* Blir andfådd bara jag tänker på det ;)

Annars så r det massa snö här nere :) Inte fy skam då det är minusgrader me å man slipper slasken!

Har börjat hända lite andra grejer i mitt liv än, men inget jag e redo att dela med mig än av... bara mina närmaste som vet.... Men tids nog får jag la berätta... NEJ!! Kan direkt påpeka att jag är inte gravid igen!!! Inte en suck att det blir nån mer unge nu!! (Iaf inte dom närmaste 10 åren, sen om det råkar bli en sladdis i framtiden det återstår att se) *hahaha*
Först får vi väl se vad som händer i livet som jag lever i nu :P

Nä, fy fasiken va trött jag är! Tror Isak äntligen somnat så man kanske ska passa på att natta sig själv nu innan det blir das för maratonlöpningen mellan min säng och Isaks säng :P
Jo, jag springer hellre upp å ner 50 ggr på natten för att natta om han än att ta han till min säng, känns skönt att han kan sova själv, underlättar om han ska sova borta me!
Mysa me lillgubben gör jag varje dag ändå :D

Bajj!!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Såååå söta barn du har. Längtar verkligen tills jag får träffa alla er!!!



Grattis till Kevin i förskott!



KRAMIS

2009-02-21 @ 03:53:46
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/
Postat av: BRITT ANDERSSON

HELT UNDERBARA POJKAR.JAG SAKNAR DEM. PER LÄNGTAR EFTER DEM OXÅ.JÄTTEFINT KORT PÅ ALLA TRE BARNEN

2009-02-21 @ 23:10:34
Postat av: Therése

jaaa må du leva Kevin <3 pussar o kramar på er!!!

2009-02-22 @ 08:03:13
URL: http://tesenfesen.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS till Kevin!! Hoppas kalaset blev lyckat och att han fick många presenter!! :)

Va nyfiken jag blev när du skrev att det börjar hända grejer i ditt liv..hoppas det är bra grejer!! Sitter här och funderar på vad det kan vara..hmm..ska ni flytta? Nej du får berätta när du känner för det...

Hur var dina graviditeter om du tänker efter nu?? Var dom bra, jobbiga, mådde du illa, foglossning och allt sånt??

Kramis Malin :)

2009-02-22 @ 18:52:58
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0