Utmaning av Anita :)

4 favorit program
1. Supernatural
2. House
3. Design:Simon & Tomas
4. Fredrik å Filips alla skojjiga program :D

4 Saker jag gjorde igår
1. Bytte blöjor
2. Lagade mat
3. Glodde på teven
4. Färgade håret

4 Saker jag ser fram emot
1. Jhons kalas imorrn :P
2. Kevins 5-årsdag
3. Gabriels 4-årsdag
4. Åka upp te Mora... (nån gång....)

4 Favoritrestauranger
1. Restaurang?? Va e det... *Asg*
2. Nåt kina place antar jag :P
3.
4.

4 Saker på önskelistan
1. Vinna pengar!!
2. Att vi får vara friska
3. Körkort
4. Byta upp mig te en 4:a lägenhet! Fast hus hade varit bättre... ;)

4 Stycken jag utmanar
1. Malin
2. Louise
3. Tesen
4. Asch, alla e redan utmanade :P

Tack å adjö :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0