Gabriel 4 år :D

Ja, fast det blidde han juh redan i tisdags :P så nu e han stora killen!! Iaf enligt mig som har tutat ihan det för att han ska skluta me blöjorna och måste juh erkänna att det funkat ganska bra! Han går numera på pottan och har bara blöja på natten. Sa att det finns inga blöjor i hans storlek nu, finns bara blöjor te lillebror :)

ja, idag hade vi iaf kalas för Gabriel, Jhon, Anita, Linnea, Ulle, Peter, Farfar, Gammelfarmor och Mariette :D  Gabriel var överlycklig över att sina gäster kom, han har tjatat om det hela veckan!! När kommer mina gäster :P hahaha!!

Kvällen slutade kanske inte som jag önskat direkt... Slängde ungarna i badet eftersom det kladdats med bullar åå tårta å håret fullt av hårspray.... dom badar i godan ro och leker å plaskar medans jag går iväg för att plocka iordning kläder då jag hör Kevin skrika efter mig att Gabriel bajsat i badkaret!!! *URK!!!*
Det va bara å hålla ihop å ta reda på det.. va juh inte det mysigaste direkt, men jag hoppas Gabriel lärde sig att så gör man inte... jag tog bort pottan och sa att han hädanefter går på toan.... Får la se vad som händer imorgon om han gör det... han kissade iaf på toan innan nattningen så det är ett framsteg.
Härom dagen blev det aatt kissa i busken ute och kommentaren: Mamma!! Det var en "Raket.Kiss" som tog form :D
Gabriel fic en jättestråle och tyckte det vart en raket kiss *hahaha*

Ja, nu vart det mycke kiss å bajs, men jag måste säga att jag är stolt över att ha fått Gabriel gå på pottan, han har iaf varit väldigt negativ till det förut så....

Annars snurrar det på som vanligt.... dagarna går.... lite ärenden, saker som snurrar i huvudet.... men det blir bra i slutändan :D

Bajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0